provred idag :D

hejsan

jag kom presic hem. jag har vart och provridit en fjording som heter zixten. jätte snäll och go!!
vi red i skogen och galoppera, klättra och lite så :) så nu är jag lite trött. jag och sussane åkte dit på dagen idag och pratade med hon som äger zixten. så fick jag hennes nummer och hon mitt så smsa jag hanne senare på dagen och fråga om jag kunde komma och provrida på kvällen, och det kunde jag. sen när jag skulle ta bussen hem så höll min mobil på att dö -.- så kom den en ''tant'' med en hund också fråga jag henne om hon kunde lusa med sin lampa när bussen kom. så va hon så snäll så att hon gjorde det. så nu sitter jag här framför datan och nördar mig.

jag blir så sur på youtube!! det är as sekt!! vf är det de??

och vill gå in på någon bra sida!! kan alla tipsa om någon bra sid aförutom.. yourube och bdb. tipsa på bdb elr här.  lollipop@bdb

kanske kommer ett in lägg sen!

hejdå
puss & kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0