passat hundar :)

hejsan!!

jag har inte kunnat blogga på ett tag för att jag hjälpte emme att passa cindy och celine :) jag ska kanske hjälpa emme ikväll igen.

dagen: börja med att gå up på morgonen och klädde på mig och åt ''frukost'' och gick till bussen. sen när jag va i skolan så började den tråkiga skol dagen med matte det va inte så kul. sen språk val, och jag har engelska och det som hände så var. vi börja lektionen någon gång sen vid kvart i tio samlades alla åttor i en auola, sen fick vi gå till baka till lektionen. men dom andra i språkvals gruppena fick sluta, elr spanskan fick sluta efter några minuter och den andra engelskan fick inte häller sluta. sen var det idrott jag lärde emme en sak då :D emme får berätta om hon vill ( emelinahernberg.blogg.se ) sen var det lunch. potatis bullar och blogpudding så fanns det kykling soppa sen igår. så jag fick äta gransaker.. igen... sen var det svenska och sen so. sen gick vi ner till bussen. åkte hem så följde fellan med hem till mig till typ fyra :) vi filma och tog massa kort. och nu äter jag ham burgare och pomes. sen så ska jag snart hem till emmes mormor och morfar för att hjälpa emme.

hejdå
puss ock kram!!

p.sjag har inte kunnat blogga på ett tag för att jag hjälpte emme att passa cindy och celine :) jag ska kanske hjälpa emme ikväll igen.

dagen: börja med att gå up på morgonen och klädde på mig och åt ''frukost'' och gick till bussen. sen när jag va i skolan så började den tråkiga skol dagen med matte det va inte så kul. sen språk val, och jag har engelska och det som hände så var. vi börja lektionen någon gång sen vid kvart i tio samlades alla åttor i en auola, sen fick vi gå till baka till lektionen. men dom andra i språkvals gruppena fick sluta, elr spanskan fick sluta efter några minuter och den andra engelskan fick inte häller sluta. sen var det idrott jag lärde emme en sak då :D emme får berätta om hon vill ( emelinahernberg.blogg.se ) sen var det lunch. potatis bullar och blogpudding så fanns det kykling soppa sen igår. så jag fick äta gransaker.. igen... sen var det svenska och sen so. sen gick vi ner till bussen. åkte hem så följde fellan med hem till mig till typ fyra :) vi filma och tog massa kort. och nu äter jag ham burgare och pomes. sen så ska jag snart hem till emmes mormor och morfar för att hjälpa emme.

hejdå
puss ock kram!!


p.s NU ÄR DET LOV!!!!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0