orgenterings dag :/

hejsan!!

idag va det orgentering med hela skolan...

dagen i skolan börja så här:

emme va inte där på morgonen för hon skulle kolla sitt blodtryck. så på morgonen så va det jag vanja anna och julia. men dom dumpa typ mig så jag blev själv.. så hadde vi nu tids orgentering det gick dådär för mig. sen på rasten så jag skicka sms till emme du måste komma snart!!<33 så kom hon typ precis då!! och då blev jag glad!! sen s å va jag på oasen ( man får mer hjälp där om man ligger efter te.x)  sen så gick vi och åt sen 11:43 så skulle jag och emme starta så vi gick iväg. och vi hittade alla kontroller! helt otroligt! fast inte så svårt när massa från skolan går och letart efter typ samma kontroll. sen vid 13:55. blev vi klara xd haha vi vet vi är bäst på orgentering. sen så tog vi bussen hem. så när jag kom hem cykla jag iväg med darah. haha det är kul! sen någon gång vad 15:00 elr något sånt så fråga emme om jag ville med henne ut och fota så sa jag ja. sen typ en timma senare ringer emme och säjer att hon har ätit klart så vi möts. så går vi upp i skogen och tar massa fina bilder sen går vi hem till mig för emme skolle se klassfotot. vid 19:00 så går emme hem. så satte jag mig vid datan. så nu sitter jag här och har tråkigt!!!

hejdå
puss & kram<3



( bilden är inte tagen idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0