nu kan jag börja sitta vid datan igen :)

hej!

nu kan jag börja sitta lite mer vid datan!!
fråga: är datan inte seg längre? :)
svar: jo det är den.. men jag måste blogga m.m nu!

idag var det en seg dag!!! men innan jag berättar om idag.. ska jag berätta om igår...

jo jag och emme åkte till svenska messan med buss. vi gick runt där fick en massa papper! vi hade gott där i ca 1 timma och 30 min. sen tog vi spårvagnen till nils eriksson terminalen. så gick vi till bussen . men den var några minuter för sen :) annars hadde vi missat den. sen när bussen kommer går jag och emme och sätter oss längst bak. sen kommer det värsta... det kommer två fulla gubbar!! HJÄLP! den ena satt och brata med oss.. han sa att hans kompis var hemlös och att han bodde hemma hos han som prata med oss. och att han fick mat utav han och sova.. och så sa han att han också hade vart hemlös. sen när vi närmar oss ALE så är det as mycket trafik!! jag och emme kunde ju inte sätta oss längre fram för det fanns inga platser.. tanke: FFAANNN!!!  och så lukta det as illa!! så säjer han att han är full och påtänd och att han mår hur bra som hälst. han sa det hur många gånger som hälst att han modde bra.. 
min tanke: jaja du behöver inte säja det hur många gånger som hälst!!
emmes tanke: vf e du full och så om du mår så jäkla bra!?

han berätta att han börja dricka när hans mamma dog.
sen det allra värsta!!! han drack sprit och börja hosta så kom det sprit på mig!! asså fy fan!!! det kom lite på handen jackan och väskan. så jag fråga emme om vi kunde ställa oss där framme så vi gjorde det. dom fulla gubbarna gick av i älvängen. sen kom vi äntligen hem!!

och idag

skola som vanligt.. kolla på en konstig film på svenska och so. haha!! det var en gubbe som fråga två barn vid 10 års olden va dom skulle bli när dom blev stora..
flickan svara: jag ska bli hora jag. för då får man pengar för att men kramas. haha !!
pojken: jag ska bli ryss. och det kan inte vem som hälst bli! haha !!

filmen hette den bästa sommaren.

sen så sulle vanja kanske med mig hem. men det blev inte så :( har inte vart med henne på 3 månader typ :O asså förra sommaren va vi med varandra typ varje dag xd<3

har ni hör om paow?? hon har varit otrogen!!.. hugo kommer fan alldrig förlåta henne!
aja hennes fel!!


hejdå
puss & kram <3
 


Kommentarer
Postat av: vanja<33

men lilla jess, han skulle bli justitjeminister XD

okeej början på ordet låter lite som ryss XD



vintern ska bli den bästa!!!

älskar dej!!<33

2010-10-23 @ 15:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0