kanelbullens dag!



( inte mina bullar )

hej!

som dom flästa vet så var det ju kanelbullens dag idag. så jag och emme gick till tempo för att köpa kanelbullar, men så fanns det inga. och dom kunde inte göra fler för det var något som dom hade slut på. så vi bestämmde oss för att åka till älvengen efter att jag hade ätit. så när jag hade ätit upp så stack vi till bussen. så när vi kom till ICA så finns det inga där heller :S så vi gick till statoil så hade dom bllar :) men dom kosta 12 kr st :/ så vi köpte inte. så vi gick till baka till ICA och köpte donuts så gick vi ut. sen gick vi in igen och köpte en dricka och chookladboll. sen så åkte vi hem.

imorgon är det först nutids orgentering och sen vanlig orgentering.. jag och emme startar kl 11:43 elr något sånt. men det kommer ta ett tag för oss att hitta tillbaka.. vi är ju dom bästa på orgentering ''HOST'' får se hur det går.

äntligen så är jag klart på mitt tal!! :D men får la se hur det går när jag ska hålla tal för klassen xd haha kommer ju vara nervös.

hejdå
puss & kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0