ingen data för mig på ett tag...!!! -.-

hej

nu när jag skriver. '' ingen data för mig på ett tag...!!!-.- '' kanske ni tänker '' haha hon har fott data förbud''
men det är fel!!  våran data är så seg så jag orkar inte med den!! tog typ 15 min för att logga in på facebook och 10 min för att logga in på bloggen!! jag orkar inte med det längre!!  så det kommer ta ett tag innan jag skriver på bloggen igen :/ men jag säjer till så fort jag har skrivit på bloggen!

igår och idag!!

jag har varit skuk igår och idag. varit as förkyld och så. men jag ska till skolan imon :( neeejjj!!! det vill jag inte!! det bästa med skolan är att jag träffar kompisar! :D 


hejdå
puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0