elevensval

hej!

idag var skoldagen kort!  för mig och emme i allafall.  (vi hadde elevensval)

dagen börja med att jag gick upp kl 08:00 sen tog jag och emme bussen 09:25 och vi kom till skolan 09:55 och vi började dagen 10:00. alla förutom 8:an och 9:an som hadde prao började 08:30. så hahaha vi fick sov morgon. 
det vi fick göra va. komma till skolan. prata om prao och så. ( ingen prao denna dag) vi prata bara om vad prao handlade om, inte kul! så slutade vi för dagen 10:45. så jag och emme gick runt och kolla va alla andra gjorde. gick in och åt sen vid typ 12:03 åkte vi hem till mig. vi kolla på datan efter någon bra prao plats. så ringde vi: fyrfota vänner men dom tog bara emot dom som var 15 och upp. sen kolla vi några sidor sen ringde vi ett café och vi skulle höra av oss nästa vecka. så vi får se hur det blir med det ;)

och jag kom presic hem, jag har vart med johanna nu ikväll!

och under dagen har jag vart med emme natalie.m och johanna:) det har varit kul!
 imon ska jag sälja gt :( inte kul!! men säjer endå!

hejdå

puss & kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0