dagen och lite till!

hejsan!

idag så va det ju skola -.- och i skolan så hände detta -->  so, sv, no, mentor, och hk ( hemkunskap)  vi bakade muffin blev inte bra för.. en sak. också på so så sjung klassen för mig.. det ville jag inte . och den skylldige va vanja xd ( fyllde ju år igår) men blev goda endå. sen efter skolan så tog vi bussen ¨å ringde mamma och sa att hon skulle hämta mig och emme. så vi gick av vid folkeshus. så kom mamma så åkte vi till nödinge. jag köpte byxor och en tröja. så stog mamma pch pappa och tjata ned towes föreldrar så jag och emme gick till mcDonalds och så köpte jag cheese burger och jag tänkte ge emme en men hon ville inte ha :O sen åkte vi hem. så åt jag och emme tårta! sen gick vi ut på baksidan med linus sen gick vi till towe. så nu är jag hemme xd
och så kom gert och marie och tuffe (hunden) märta kissa ner sig för att hon blev för så rädd tuffe. HAHA!!

tror att jag börjar bli sjuk :)towe.. har du smittat mig?? är as förkyld och känns i näsan.  :) för att jag vill inte bli sjuk om två veckor elr tre. om två veckor ska jag passa hundar och om tre veckor ska jag till ullared :D!!

tv pogram som är idag! ( som värkar bra)

svt2:
19:00 vem vet mest?

tv3:
19:00 2½ män
19:30 2½ män
20:00 top model 14
21:00 svenska new york fruar
22:00 kvinnans hemliga liv

 kanal 5:
19:00 bigest loser
20:00 ullared ( som jag ska se :D)

tv6:
19:00 simpsons
20:30 family guy

kanal 9:
en dag i livet

hejdå
puss & kram<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0