vill byta klass... :/

hejsan!

Asså jag vill värkligen byta klass nu!!!

idag hatade jag värkligen min klass -.- ( inte alla då asså) men det är en persson som är as barnslig.. man kan tro att han är 5 år.

saker han gör..
lyssnar inte på en när man säjer till...
lyssnar inte på vad lärana säjer till han...
stör andra i klassen...
öppnar dörren som är i klass rummet som går ut, och om man säjer att han ska stänga så gör han det inte...
gör inte proven som vi har.. stör oss andra bara..
leker istället för att göra någon nytta på idrotts lektioner...

och messa mer -.-'

jag och emme ska ha en idrotts lektion tsm för dom andra, då kommer vi ha innebandy. undra hur det kommer gå om han är med? hmm...

hoppas ni som läser inte har lika jobbig klass!

hejdå
puss & kram<3


Kommentarer
Postat av: Amanda - Konståkare & Hobbyfotograf

Men åh, vad jobbigt det låter! Har inte världens bästa klass jag heller (alltid någon som är jobbig i varje klass) men det är bara att kämpa på! :)

2010-11-12 @ 19:07:52
URL: http://aamandapalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0