ullared!!

hejsan!!

idag har jag vartit på ullared!! kul!!



jag vill skriva va jag köpte men jag hittar inte kvittot så jag får leta upp det imon så skriver jag det imon.
men kul va det i allafall. efter ett tag så började jag få näringbrist. så jag höll på att svimma.. så jag emme gick till ett café men det tog as lång tis att komma in, men efter ett tag så kom vi in. och jag hade inte svimmat än. så jag köpte en bulle och en kaka och dack vatten. så jag svimma inte som tur va. så när vi hade fikat klart fortsatte vi shoppingen! vi hitte en massa saker som vi ville ha! tihi. vi körde lite galet när vi körde vagnen!
sen när vi var klara så tog vi en kassa. så va det en tant framför oss som bytte kassa. så helt plötsligt stog malin.t där :) så bytte hon kassa för hon hitta en som gick fortare. så när jag och emme hade betalet och så så gick vi och mötte towe och matilda vi en korv kiosk. så åt jag korv med mos. sen så köpte vi donads (stavning).
sen så åkte vi hem. men vi fick sitta i en lång kö från gbg till nöding -.-'  så gick jag på toa i bussen.. hahaha.. så när jag skulle låsa dörren så ramla jag bakot xd hahahahahahaha!!!!! sen när vi väl va hemma så gick jag hem och packa upp allt.

hahaha prata precis med emme xd  hon tjatar om att hon alldrig hittar en riktigt läskig skräck ilm... så köpte hon en skräck i ulla red. och den va as läskig sa hon. så jag ska sova hos emme imon kanske så ska vi se den XD för jag vill se den. och emme får se om den :)

inget att skriva mer ;)

hejdå
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0