Tjejkväll

hejhej.

igår så hade jag tjejkväll! det var kul kul!! :) det skulle vara ff men peter kom alldrig iväg förens mamma och pappa kom hem :O det var någon konsert som han skulle på elr ngt sånt med det blev försenat.. men jaja det blev kul endå för peter höll sig på sitt rum. alla sov över förutom anna och vi var 6st med mig. imorse så gick vi till kyrakan för att det var första gudslänst.. tvungen och gå för att vi ska komfimera oss och då måste vi gå på minst 15 gudstjenster. aja.. så gick towe och johanna hon så jag emme och angelica.w gick hem til mig. sen så gick Emme hem. så va det bara jag och angelica kvar. så kolla vi klart på filmen som vi såg på. blond and blonder (staving) aja så åt vi upp nästan alla chips och åt upp godiset. sen så gick vi ut med darah så gick vi hem och lämna henne efter en stund så fortsatte jag och angelica va ute. så mötte vi agnes ( angelicas kompis) så skulle dom hem direkt när vi mötte agnes för att angelicas mamma kom. sen så gick jag hem kolla på tv gav lollipop titta på tv och gjorde läxa sen skickade jag den till åsa.

så ska jag snart lägga mig för jag är trött xd<3
så har jag AS ont i min rygg :(

hejdå puss & kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0