skumm gubbe...

hej

för typ en halv timma sen så hände detta... jag och emme va i älvängen...

jag va övertrött så skrek jag superman och sprang iväg så va det en hög lera vid ett sälla så skrek jag och hoppa över det. så typ sprang jag tillbaka till emme så ropa en gubbe till mig ''sluta med detdär!!'' (han va full)  så jag börja gå och vissla xd. så när jag kom till emme så skratta vi år att en kille hade kollat konstigt på mig. så sa jag det om gubben. så kom han emot oss, så gick vi iväg så ropa han ngt till oss. vi hörde inte va det va. så sa jag till emme ''ring din mamma fort'' så gjorde hon det så kolla jag bak så då hade han gott till trollhättan bussen. man han hade gott efter hoss en liten bit och sen gott till bussen. så va jag lite skakis sen xd haha! Det finns allt bra skumma gubbar!!
jag och emme har jämt otur med fulla gubbar :/

och idag så skaffade jag ett konto kort :)

imon ska jag dela ut reklam :)

hejdå
puss & kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0