prickar :O

hej

Asså igår hade jag fått några prickar på armarna.. och så såg jag att det var sånna jag hade haft förut. dom är små och röda och typ när man känner där så är det knottrigt. Så idag gick jag och emme till sjuksköterskan på maden för att kolla ( vi har ingen på våran skola.. hon sluta -.-' )
men där finns typ inga prickar kvar, elr jo dom finns ju kvar men dom syns inte typ. så bara väntar på att dom ska gå bort.

frågor:
vet du vad det kan? nej jag har ingen aning, skolsköterskan vet inte häller.
är det någon allergisk rektion? Nej det tror vi inte, elr det kanske är det men jag vet inte om något som jag är allergisk mot.

några fler fråger? så fråga mig så svarar jag på bloggen. och skriver vem frågan var ifrån.

hejdå
puss & kram<3


Kommentarer
Postat av: Amanda - Konståkare & Hobbyfotograf

Fin blogg! :)

2010-11-11 @ 20:09:45
URL: http://aamandapalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0