Konfirmationen

hejsan!

idag så började komfirmationen. lite kul va det allt. vi delade in oss igrupper och jag va med: Jesper, Eric, Jonas, Oskar, Elin, Sandra, Malin.b det var dom jag var med. och det var tre grupper.
Snyft..! fick ju inte vara med emme!! men aja det va kul endå.

innan vi gick till  komfirmationen:

Emme följde men mig hem. så kom mamma hem för hon hade kört Magnus, Så samtidigt tog hon med Märta (Magnus hund) hem :P. Så va det det ett brev till mig :) så tänkte jag '' Det är säkert från banken och att det är mitt konto kort'' och det var det :) så jag mamma och emme åkte till banken för att aktivera det. så gjorde vi det sen åkte vi hem sen gick jag och emme till komfirmationen.

efter komfirmationen:
Jag Emme Towe Johanna och Danniz följde Kalle Eric Adam Jimmy och några till till bussen.
sen gick jag och Emme till mig för att hämta Emmes väska så gick vi till Eowe för att hjälpa henne och baka men så fick hon inte baka så Towe ville inte vara med oss :O.. Så jag och Emme gick hem till mig. Haha det va kul, elr hur Emme? vi hade lite små kul (misstolka inte).

Imon så ska emme hjälpa mig att städa mitt rum... HJÄLP!!! Emme kommer ta bort mer en halva mitt rum xd hahahaha<33

tack för att ni orka läsa detta!
mer inlägg senare elr imon<33

hejdå puss  kram<33

en liten fin bild också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0