idag så..

hej

idag har va jag med mamma och körde magnus till jobbet och sen stefan till afären.
sen va jag med emme och towe :) så åkte vi till nödinge och gick in på lindex och testa kläder :D haha towe såg rolig ut i sina plagg som hon testa!! så kom det en till oss som jobba där och bah. här inne leker man inte. och emme bah det gör vi inte ens.  sen gick vi till limit och kolla. så gick vi till en bankomat för att se hur mycket pengar towe hade på sitt kort men det gick inte.. sen gick vi till ICA. sen så gick vi till McDonalds så åt towe pomes. sen åkte vi hem. så åt jag pommes och drack varma koppen. för jag har ont i halsen!

imon ska jag emme och towe till gbg. vi ska kolla runt lite. så ska jag sälja gt på morgonen.
på tisdag ska jag börja att dela ut reklam.

hejdå
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0