hitta kvittot

hejsan!

jag hittede kvittot så här kommer allt jag har köpt:


väska  159 kr
pyamas tröja 40kr

pyamasbyxor  60kr
hood tröja 99 kr
t-shirt 50kr
ölkorv 8kr
ölkorv 8kr
ölkorv 8kr
sodastream cola 40kr
toaletpapper tattoo 17kr ( asså det va eld flammor på)
film klara 129kr
nds spel: super mario 379kr
erik grönwall skiva 139kr
stort sudd 9kr
hund godis 5kr
hund godis 5kr
mugg med text 5kr ( det stog i love you, och det var med en sked som var format som ett hjärta,    muggen var också format somm ett hjärta)
mugg med text 5kr ( -ll- )
benvärmare 30kr
tuggumi 9kr
tuggumi 9kr
dextro lemon 9kr (2 pack)
perfym 30kr
ridstrumpor 35kr
tandborstfodral 9kr
strumpor 17kr
mössa jacson 40kr
mys strumpor 20kr
ridstrumpor 20kr
rid handskar 50kr
bärkasse plast 1kr
gekås miljöpåse 6kr

antal saker jag har köpt: 32                         kostnad: 1448.70 kr

haha ja allt det köpte jag på ullared.  + mat och bakelser



det jag har gjort idag:
ridit sixten. red tsm med annakarin, towe och matilda.
det är typ det enda jag har gjort. jag stack till stallet 15:30 och kom hem ca 18:35

jag ska inte till emme idag  :( hon orka inte :( så vi får se film någon annan dag. fast ag orar inte häller xd

vet inte vad jag ska skriva mer.. hmm...  jag skriver lite onödiga saker nu xd

jag saknar erik grönwall!! jag vill att han ska solo kariär!!
älskar mina djur!!!  lollipop (kanin) disa (hamster) linus (hund( darah ( hund)  ( fast detta var inget onördigt)
sitter och chattar med vanja
är trött!  ( helt onördingt)

inget mer att skriva nu
hejdå puss & kram<33







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0