ååh nej...!!!

hejsan

nu kommer det lite hidda och dissa här :P

dissa
Asså fy! det snöar !! :(( min första tanke när jag såg snön va '' ååh nej inte snö !:( ''. så åkte jag och emme till älvängen i detta vädret xd.

hissa
Också vill jag säja tack till emelina :). Det var jätte snällt att hjälpa mig med att städa mitt rum idag. Det såg förjävligt ut så jag ville ju alldrig ta in några kompisar til mig. Men nu är det jätte fint och jag kan ta in kompisar till mig :).

dissa oss..??
Idag så blev det ett bråk mellan  mig, emme vs anna, vanja. Jag vill inte ta upp det här. Detta är inget kul längre...!! men det är inte kul att bli dissad etav er hela tiden...-.-!  

hissa!!!
huga och poulina är tsm igen!!! :D<3333

hejdå
puss & kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0