liseberg med bästa kompisar!


hej alla människor!

idag har jag vart på liseberg med emme towe och johanna. och så köpte jag guldpass.
jag fick låna 300 spen av min bror. och jag är fan stollt över mig själv!!!!!
jag över vann min rädsla. jag åkte balder för första gången och uppskjutet. tappa typ andan men aja.
det jag åkte idag som jag alldrig har åkt innan.
*balder
*uppskjutet
*spinrock
*pariserhjulet.  ( har typ inte vart på lisse så mkt. och alltid varot höjdrädd)
*hanghai.
sen åkte vi lite barn saker som jag alldrig hade åkt för det är så tråkigt!!

det vi åkte som allt står på min bilddagbok! vitsm@bdb
också vann jag en påse med bilar och en liten katt och en lite mindre hund.

johanna och towe åkte hem tidigare än mig och emme. för johanna fick inte ta en för sen buss.
det var när johanna och towe hade åkt så sa emme på skoj nu kan du testa uppskjutet och det sa hon på skemt.
och jag bah aa jag vill bara se först. och sen så åkte vi den!

jag ville åka uppswinget men vi hann alldrig att åka den:( och jag har alldrig åkt den.

jag och emme skratta as mkt när vi åkte virvelvinden, för den vi åkte med snurra typ hela tiden, så jag skratta åt att det alldrig tog stopp, och emme skratta åt samma sak och år mig xd  as kul var det!!!!





får väll se när jag ska till liseberg nästa gång. det blir antagligen med emme igallafall.

ha det bra allihopa!!

hejdå puss och kram<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0