en bra dag!

hej allt folk!

det första jag gjorde idag var att sälja gt. gick jätte bra fick en gt och en bilaga kvar! jag ska ju antagligen ha guldpass i år, många som sakt att jag ska ha det. och jag behöver bara 300 kr till! och om vi inte åker till lysekil (en camping) så kommer jag sälja gt både fredag och lördag, och då kommer jag antagligen ha råd med guldpass. så kanske liseberg nästa vecka!så åkte jag mamma och pappa till holmevattnet och grilla, jag badade lite också. darah, linus, och märta följde med (hundar) jag har också vart med johanna och danne idag! alltid lika kul att vara med dom! kanske ska va med emme och towe och danne imon.

nu var det inte länge sen jag kom hem, hämta peter,magnus och markus på konsert. kom hem för typ 40 min.

nä, nu är jag trött så jag ska gå och sova nu

godnatt sovgott.
hejdå puss och kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0