alingsås med erik!!

hej allt folk!

igår var jag och emme i alingsås. men innan vi åkte dit åkte vi till borås djurpark med hennes familj. och bild resan var inte jobbig, inte vad jag tyckte. men när vi hade kommit till borås djurpark så gick vi in och betala eller emmes pappa betala åt oss. vi kolla när björnana och lejonen fick mat.
så kolla vi på massa mer djur. sen så åkte vi till potatisfestivalen. så hade dom satt upp ett tivoli, men vi åkte inget. men sånna där, som tar upp grejer och men styr med en spak. aja jag och emme tästa bara att flytta och det funka och men behöver ju pengar. eller det var tre som det blev så med. och jag fick tag i en boll men den lossna.  men senare så satte vi oss vi staketet och vänte på erik!! och till slut kom han! det var helt perfekt. bara att några knudde på oss men annars var allt helt perfekt. sen så när han var klar så stak han till en husvagn och vi trodde att det var där han skulle signera. men han fick brottom till bilen så vi trodde att han inte skulle göra det.  vakterna gjorde så att vi inte kom åt han men när han såg mig så sträkte han sig så att jag skulle få en kram.
och så sa han '' hej snygging hur mår du?'' till mig asså aaahhhhhh!!!!!! omg!! så sa vi det till emmes föreldrar att han antagligen inte skulle signera men dom sa att han skulle så vid ett bord och göra det. så jag och emme gick och fråga en som stog där och hon sa att han skulle komma om tio min en kvart. så kom han efter typ tio minuter. och så kunde man köpa han ena skiva, tröja m.m . och emme köpte skivan jag hade inte råd. så signera han emmes skiva och hennes festivalborgströja och så signera han min ena sko och min festivalborgs tröja. vi ska ha mints fem autografer på dom tröjorna och vi har fyra så bara en till. och han kände ju ingen oss så när vi kom fram där till bordet sa han '' hej hur mår ni då?'' och vi svara bra. och sen sa han '' kom så får jag en kram utav er båda'' asså en helt underbar dag!!! någon dag som man inte glömmer fast man glömmer ingen konsär med han!

dom som vi har vart på

* festivalborg 30 april i nödinga
* liseberg 16 maj i göteborg
* något  10 juni i kungsbacka
* potatisfastival 17 juni i alingsås

 
jag fick en ny bild på mig och erik men den är på emmes mobil. så jag kan inte lägga ut den i dag.
isf blir det nog senare i kväll.

men nu vill jag inte sitta vid datan och nörda mig mer!

hejdå puss och kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0