kul idag!

hej alla människor!

idag var jag och emme i hulta och bada idag igen. vi tog bussen från älvängen och medans vi vänta på bussen kom john och jonas. jag och emme tveka lite innan vi hoppa i vattnet men vi skulle inte faga med att ta stegen. sen kom marcus och min underbara kille danne! som hade cyklat till hulta.  sen satt vi mest uppe på berget och sola. men vi bada väldigt mycket också det var lite små kalt men det var bara att vänja sig och det gjorde vi. sen tog vi bussen hem igen och danne och marcus fick gå på med cyklarna.

ska snart packa för ska ju sova hos emme. vi ska ju till allingsås imon. men innan vi åker till potatisfestivalen som erik ska vara på, så ska vi till borås djurpark med emmes små syskon.
vanja skulle också åkt med men hon fick inte för sin mamma, vi kommer ju komma hem vid halv ett eller något. och då skulle vi inte åkt till borås djurpark. men det blir säkert kul imon! men emme har vanat mig för en jobbig bil tur, men det ska nog gå bra.

nä nu måste jag gå ner och packa, till det jag ska ha till emme och det jag ska ha till allingsås

hejdå puss och kram!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0