blandat



hej allihopa!

idag har ju vanja sov över hos mig inatt. dat va as kul vi var lite övertrötta. vi somna ganska tidigt... typ vid 07:00 - 07:30 på morgonen.  och vi vakna typ vid kvart i ett eller något sånt. sen typ vid 03:30 cykla jag runt husen och hon gick.det var ganska ljust vid den tiden. mamma märkte inget för vi sov ju i husvagnen. vanja cykla hem vid typ två eller något sånt. lite tråkigt för jag har inte gjort något än att titta på tv och suttit vid datan:( det regna ju och det är kalt. och förut var det solit och lite varmt men det va på morgonen.

3 dagar kvar!!! och vet ni till vad?? jo.... tills jag emme och vanja ska till allingsås och se på         erik grönwall . jag och emme var ju i kungsbacka för några dagarsen och vi åkte tåg själva och så från gbg. och idag fick jag reda på att det var en tjej som hade blivit voldtagen när hon skulle till kungsbacka. och det var utav någon hon kände. helt jävla sjukt!

jag och emme kan ju va lite kaxiga ibland men nu är det ju sommar lov så vi ska ta ledigt från det. en hal sommar utan att kaxa mot någon... unde hur det ska gå!? hmm....  det finns en jag vill kaxa mot men jag ska försöka att hålla mig borta ifrån det.

nu har inte jag mer att skriva.

hejdå puss och kram

Kommentarer
Postat av: vanja

jag vakna kl 8 o duu 12



haha as kul hade vi!!

2010-06-15 @ 20:54:56
URL: http://vanjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0