sova över

hej allt folk!

från igår till idag sov jag och emme över hos towe. vi somna typ vid 03:30 haha lite små kul!
jag och towe hade typ damp.vi var övertrötta. vi sa massa saker och emme bah förskolebarn.. så man kan la undra va vi sa. emme va ''lite'' negativ.  men hon va trött. men vi vaknade typ 12:00 lite sent jag vet xd.och idag ska vanja sova hos mig till nästa vecka... haha nej jag bara skoja tills imon. vi ska sova i husvagnen. vi ska försöka att vara vakna så länge som möjligt. och vem vet... jag kanske bli övertrött i natt igen. och då kan jag vara vaken länge. men bara om vanja orkar annars är det inget kul.. för då vill jag sova. och det är värkligen inte kul!

men nu ska ag och vanja ut, och ha kul!! inte på det sättet.

hejdå alla människor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0