snart till camping

hejsan!

idag har jag vart med emme, danne och johanna. vi har inte gjort så mkt. denna midsommaren ska jag inte fira den med min familj, jag kommer fira den med emmes familj. vi åker till en camping mellan falkenberg och varberg. vi åker imorgon och kommer hem på måndag. så jag kommer inte kunna skriva i bloggen förens på måndag. kommer ha kul kul. men jag vet inte hur dom kommer kunna stå ut med mig. eller hur jag kommer kunna stå ut med emme.... haha nä bara skoja klart jag kommer kunna stå ut med emme. jag kommer sakna min älskling så klart! kommer ta många fina bilder som jag kommer ladda upp både här och bilddagboken: (vitsm och gästlösen: love)
vi kommer bada mkt i havet. eller hur emme!? jag hoppas att alla får en bra midsommar!

haha jag hittade en rolig video på www.youtube.com  sök på erik piffar upp calles intervju.

men nu måste jag ner och packa, ni får ha det så bra. jag kommer sakna er!

hejdå, puss och kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0