min dag

hej alla underbara människor!

idag var det klassensdag. min klass åkte till karamellpojkarna.
kolla på hur dom gör godis och lite så. efter vi kolla på det så köpte vi massa godis där. det är väldigt billigt där. ni vill inte ens veta hur mycket jag köpte för, det var inte så mycket.
men efter det gick vi runt där i alingsås centrum. jag och ida dumpa typ dom andra i ''gänget'' så ringde dom och undra vart vi var, och så var vi i någon affär. men det dom ville var bara om vi ville äta med dom på mcdonalds men vi var inte så hungriga. men sen när vi skulle äta och hitta dom så hitta vi dom inte. så vi gick in i en zoo affär och fråga vart mcdonald låg, men där hon beskrev trodde vi inte att dom var. så jag och ida gick och åt någon annan stans. och sen hitta vi dom.haha typ hela 7c atakerar alingsås. efter vi hade vart där i alingsås var jag med vanja, vi hade kul som vanligt. vi gick i skogen när det spö regna, inte så kul vi blev pisseblöta.
men annars har jag inte gjort så mycket mer.

hejdå puss och kram <3

p.s glöm inte att erik grönwall kommer till alingsås den 17 juni.

Kommentarer
Postat av: ida

Jag var oxå i skogen när det ös rengna ;) red Lajsan på ängen då<3;)

2010-06-10 @ 14:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0