kungsbacka




Hej folket. jag kunde inte lägga in detta igår så det fick bli idag.

va i kungsbacka igår med emme. vet ni varför?.... jo för ERIK GRÖNWALL var där!!

berättar:
jag och emme hade fått reda på att erik grönwall skulle komma till kungsbacka, så vi fråga våra föräldrar om vi fick åka dit och  ja det fick vi. så vi åkte först till gbg för vi skulle hämta biobiljetter till oss + anna. vi ska se på streetdance i 3D. när vi hade hämtat dom så gick vi tillbaka till nils eriks terminalen (stavning) när vi kom dit så va det bara att hitta rätt tåg. vi skulle åka tåg till kungsbacka. när vi kom dit var det bara att hitta stora torget så vi fråga en tant om vilket håll vi skulle gå och då peka hon åt något håll och vi tänkte gå åt ett annat håll. när vi kom fram till stora torget så gick vi till staketet och hamna längst fram. och sen så såg vi att erik gick ut utanför stängslet så vi sprang dit och lämnade våra platser. så skulle han ta kort med någon så när vi kom där så peka han på oss och blev jätte glad. han tjände igen oss, vi hade träffat han två gånger innan. sen kom han till oss och sa '' här är ju festivalborgs tjejerna'' också gav han kram utan att vi bad om det. så fick jag nytt kort på mig och han och ett kort på emme och han. så fick vi autograf.
sen så gick vi tillbaka till våra platser. och vänta tills han skulle börja. vi vänta i ca 4 timmar.
det var massa andra artister, niklas hocker var också där. men när erik väl kom så börja alla skrika!!!! sen när jag och emme skulle hem så var vi pisse plöta och frös. vi kom hem vi typ tolv på natten. och vi kom dit halv fem eller fem.  

nästa gång jag och emme ska kolla på han så är det i allingsås det 17 juni!

och så hade vi skolavslutning idag. slipper alla idiorer iskolan. hoppas att alla får en bra sommar!

nu har jag inget mer att skriva jag skriver kanske mer sen efter jag har vart på bio.

hejdå, ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0