hulta idag

hej allihopa!

idag åkte jag anna och emme till hulta och bada. vi tog bussen dit och när vi nästan var framme så sa chafören ''kan jessica komma fram innan du går av?'' så gjorde jag det och då fick jag 20 kr av henne. emme och anna börja undra vad jaag hade gjort. men så ringde jag till pappa och då var dethan som gav dom till henne så hon skulle ge dom till mig. det va lite små kul! jag doppa mig först.jag fega inte som jag brukar göra. emme gjorde samma sak. men anna tog det lite längre tid för vi fick typ hota ner henne.tillslut doppa hon sig. jag och emme bada ganska mycket men inte anna. tillslut så förökte vi vi putta anna i men hon hull sig fast. men..... till slut lyckades vi. hon gjorde magplask, jag dog top av skratt. och sen så hörde jag någon roppa ''jessie'' och då var det vanja som hade kommit dit med henke och gabbe. (henke = lossas pappa   gabbe = lillobror) imon ska jag vanja och emme och anna till hulta men jag vet inte om jag vill dit imon också. förut så var jag och emme i nödninge och när vi skulle hem och vänta på bussen. så var det några som fråga varför vi glodde och det gjorde vi inte så igga vi dom så börja dom banka på fönsterutan i busskuren och vi stog lite längre bort. och så ropa en av dom hallå och så kolla vi och hon bah... ''hej'' och vi bah ööh okej.


och nu är det inte många dagar kvar till erik kommer till allingsås... bara två dagar kvar.
det är typ nedräkning.


asså nu måste jag ha råd med guldpass!! jag vet inte hur jag ska samla ihop ca 600 kr. det är bara det jag behöver. resten har jag. jag måste dit snart!!

nä nu orkar jag inte sitta vid datan och nörda mig mer.
hejdå puss & kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0