hemma igen!

hejsan!

nu är jag hemma igen från campingen, jag har saknat er alla! jag överlevde allt.
vi badade två gånger i havet. men det negativa var att det var så jävla långgrunt man fick ju gå en mil så att det skulle bli djupt... och inte en mil då men. och det posetiva var att det var ganska varmt i vattnet. så spela vi lite minigolf och fotboll eller emme va inte med så mkt och inte jag heller men jag var med mer en henne, och jag var målvakt, så fick jag en boll i ögat. inte så kul.
så spela vi spel på kvälarna det var as kul!!!! men så kom jag just på en till sak som var jävligt negativt när vi bada eller bada och bada vi gick där i med kläderna på...... och det var att jag ...................................... tappa min mobil i havet:'( den låg i min tröjficka så ramla den ut ur den utan att jag märkte det. så hittade vi den alldrig. R.I.P.. så nu får jag ha en gammal mobil tills jag får en ny. asså vf skulle jag ta med den till havet? jag vill bara spola tillbaka!! och idag när emme och dom skulle lämna mig så ville emil med mig hem xd ( emmes lillebror på 2 år)
emme: vill du följa med jessica hem?
emil: mm
emme: vill du inte följa med oss hem?
emil: nä

 haha så gullig är han!!!


sen så var jag med johanna idag och imon ska jag vara med vanja. och på torstag ska jag och danniz kanske till liseberg.

det var allt för idag.

hejdå puss och kram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0