bra dag


hej allihopa !

idag har det inte vart en vanlig dag. vi har städat bokskåpen och uteskåpen.
också såg vi på någon film jag vet inte vad den heter men konstig var den. i vanliga fall brukar vi sluta 15:50 på torsdagar men idag sluta vi ca 13:00. och imorgon är det skolavslutning. sen efter det ska jag och emme till stan och hämta bio biljetter, jag emme och anna ska se på streetdanse i 3D på fredag. efter vi har hämtat biobiljetter ska vi kanske till hulta och bada:) det kommer att bli kul! om... inte några personer kommer och förstör allt för oss. men nu ska vi inte tänka negativt! nu har inte jag så mkt mer att säja.

hejdå puss och kram

Kommentarer
Postat av: ida

gå in på min blogg! =) http://idalagholm.blogg.se/?tmp=10141541



Och komentera ;) <33

2010-06-10 @ 14:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0