bio, street dance



hej alla människor !

va ju som sakt på street dance med 3D idag. den var as bra! poäng den får utav oss
av anna =10 av 10   av mig = 9,5 av 10   av emme = 9 av 10
jag rekomenderar att ni ska se den!!!!!!!!!!!!!!!

så var det några små barn som var 9 år kanske som satt och klappa henderna. och skratta åt ingen ting.
så innan filmen börja va det några som dansa lite street dance, det var lite små kul.

jag vet inte vad jag ska skriva mer så jag bärettar om dagen.

jag anna och emme tog bussen till gbg. innan vi gick till filmstaden så gick vi i nordstan och gick till mc'donalds
och åt. sedan så gick vi bort till filmstaden och så klart så va vi flumm medans vi gick dit. när vi kom dit så satte vi oss på en bänk och vänta på att vi fick gå in. när vi fick det så köpte vi popcorn och dricka och godis eller jag och emme dela på popcorn och varsin dricka och anna godis. sen så fick vi vänta i bio salongen medans vi väntade så kom dom och dansade street dance. sedan gick vi till nils eric terminalen och gick på bussen som redan var där. sen hade vi klart kul på bussen. haha vi är bara så bäst asså!!
nu har jag inte något mer att skriva.

hejdå, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0