liseberg med danniz!

hej allt folk!

idag... eller om man ska vara noga så igår var jag och danniz på liseberg! kul hade vi! från onsdagen till torsdagen sov jag hos henne för det skulle bli enklare då! vi kom dit vid typ ett och var där tills tio :D
jag åkte nytt idag igen. gissa vilken...... har du rätt??..... uppswinget! det vi åkte kan ni kolla på min bilddagbok:
vitsm@bdb välkommen! också vann jag två gosedjur på kramhjulet. jag tänkte '' om jag tar 13 så vinner jag'' så vann jag en isbjörn en mellan. sen lite senare gick vi dit så tänkte jag '' jag tar 13 igen så kanske jag vinner'' så vann jag en liten apa.  haha danniz åkte bara uppskjutet med mig om jag åkte uppswinget md henne och så blev det, jag kan erskänna att jag ver lite nervös för att åka uppswinget. men det var bara kul.
så när vi skulle åka balder blev jag värkligen as nervös mer en första och andra gången. och det var tredje som jag var nervös men sen var jag inte alls nervös. 
asså jag ville spela på en son där stor grip, så var det en som hade glömt att han hade två gånger kvar. så då spela jag men jag fick inte upp ngt, men asså ofta att man glömmer bort det!
det första vi åkte idag var balder och det sista var flumeride vi blev typ pisseblöta när vi åkte flumeride!





men asså OMG erik grönwall uppträdde i borås och jag och emme missa det!!!! hua fan kan JAG och EMME missa det ? hallå det är lixom vi två! vi ska inte missa det!!!!!!!!!!!!!

och nu är det inte många dagar kvar tills på söndag. jag, emme, och några till ska kanske på esclipe då. om inte alla platser e upptagna!

nä nu e jag trött och ska lägga mig.
godnatt och sovgott,
puss & kram!<3

Kommentarer
Postat av: vanja

vilken tid ska ni se den??

2010-07-04 @ 10:36:33
URL: http://vanjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0