tältat

hej på er!

igår fån idag tältade jag fellan tozzle johanna och danniz på danniz baksida. kul och tråkigt var det. kul för vi gjorde massa kul! och tråkigit för att jag somna typ vid kl 05:00 . det var inte kul kan jag säja. så när jag satt inne i tältet vid ingången så kommer en katt och hoppar på tältet så jag blir liv rädd och tozzle lixom bah.. va e det? för dom andra sov. aaoch jag bah en katt hoppa på tältet och tozzle bah aa ofta och fellan vakna så hon hörde va vi sa och hon trodde mig. också på morgonen så vakna vi vid åtta som vi skulle. för vi skulle till liseberg. men fellan åkte inte med.men emmle åkte med. det var kul att åka buss till liseberg för då var alla vänner. men inte så jätte kul på liseberg för att då blev det lite bråk. jag fick inte åkt balder eller uppskutet eller spinrock hanghai eller flumeride. det var också tråkigt. så var vi inte där så länge för det var så mkt folk. så vi gick till mc donalds. och towe ville inte gå med mig så hon gick ifrån med johanna.  sen så bada jag johanna danniz och emmle i hulta. as kul var det!!sen har jag inte gjort så mkt.

har inget mar att sriva.

godnatt puss & kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0