sov hos emmle<3

hejsan svejsan!

jag och tozzle (towe) sov hos emmle i natt. men vi som inte inne. vi sov på hennes balkong. vi täjpa ihop massa plastpåsar i varandra. som har typ tvättlinor så vi la dom där och teipa i väggen och så. sen så låg vi på liggunderlag och sov i sovsäckar. jag trodde inte att jag skulle sova så bra men jag sov as bra!! somna halv 2 kanske och vakna vid elva. fast först vakna jag kanske kvart i 9 och sen somna jag om sen vakna ngn gång igen sen soma om sen vakna sen soma om sen vakna.emmle vaknade redan vid 7 och bra vänta på mig och tozzle. och jag drömde om att jag och några till gick till ett öde hus i skogen och så spöka det och men såg spökena. så tog dom mig nästan och tozle såg det och kolla med sorgsna ögon och gick sen. också drömde jag att jag skule ta ut några kor. så fanns det hästar så kunde man hyra dom för 25kr och rida hur länge man ville. men jag han bara lägga på vojlocken sen så brötsdet. den så kom der drömmen igen eller det fortsatte typ. men jag valde en annan häst så la jag på vojlocken sen avbröts det igen. sen så när jag och tozzle hade vaknat så fråga emmle oss om vi hade hört sopbilen. tozzle hade hört den men inte jag. och den tutar ju. sen fick ja och tozzle gå hem för dom skulle till stan. as jobbigt att bära på den väskan!!! när vi hade kommit till en lekplats så sa tozzle.
tozzle: nej
jag: vadå?
tozzle: jag glömde min mobil hos emme
jag: nej!
tozzle: jo jag måste hämte den
jag: nej inte nu orkar du gå dit och sen hit igen elr?
tozzle: nej men jag måste ju ha min mobil!
sen så prata vi om det så hon ska hämta den när don kommer hem igen.

och igår så slappa jag typ till 6 sen så gcik jag till emmle. dom tjata as mkt på mig! men jaja.

och imon ska jag och mamma och kanske peter åka och fira stefens (min bror) tjej.
pappa är ju i västerås. jag ska kanske dit snart min farmor bor där. ska bli kul att vara där. men inte att åka dit. förts ska jag åka buss i ca 1 timma till gbg. sen sitta på ett tåg i ca 2 timmar. helt själv. jätte kul...( NOT)

ha det så jätte bra!!
hejdå puss & kram<3

Kommentarer
Postat av: ♥ Babypink ♥

inte egentligen. men skulle du vilja ha en så är jag på humör för o göra en till dig i så fall.



Mejla mig på [email protected]

2010-07-10 @ 15:03:34
URL: http://jennysmodemix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0