lite blandat

hejsan svejsan!!


igår kom min farmor hit. hon bor i västerås och jag bor ju lite utan för göteberg. jag vet inte när hon ska åka hem igen. också var jag i stallrt igår och hälsa på zickan ( häst). sussane som äger zickan ringde och fråga om jag ville följa med dit och då sa jag ju så klart ja. och så red jag barvacka och sussane led cavina ( häst) och idag va jag i stallet igen och red zickan och sussane red cavina.
jag rider zickan då jessica ( en annan som rider zickan) elr towe inte kan rida. elr så rider jag några timmar före elr efter dom. också va jag med emme så gick vi till danniz. så satt hon och kolla på en as dårlig vampyr film -.-' sen satt vi på en annan rolig film! men emme såg bara pytte lite för sen skulle hon hem och äta.  sen när hon kunde gå ut så skulle jag hem. så skulle danniz möta emme. så pratar danniz med emme i mobilen och har felix ( hennes hund) igämte sig. så skriker jag och pekar på marken så skriker danniz så va det är  jätte groda. så skulle jag skrämma den så stamma jag emot den så blev JAG rädd för att jag kom för nära.  imon vet jag inte vad jag ska göra!!'

hejdå puss & kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0