liseberg med emmle<3

hejsan!!

idag var jag ju med emmle på liseberg. jag gick upp i tid trodde inte jag skulle orka men det gjorde jag, bara jätte trött nu men annars är det lungt. jag han och lata lite som tur va! sen tog vi bussen 09:27 till stan sen tog vi spårvagnen till liseberg. så fick vi vänta i typ tio minuter tills dom släppte in oss. sen fick vi vänta tio minuter så vi kunde få guldpassen. det vi åkte idag kan ni läsa på min bdb vitsm@bdb. det var as mycket folk idag så hann inte åka så mycket. och jag vann tre gosedjur på en såndär grip! vi gick hem tidigare för det var så mycket folk. eller åkte hem* men innan så åt vi på mcdonalds och gick in på stadium. jag säljer gt då jag fick ett presentkort från gt på 300. så jag köpte en tröja. först kosta den 299:- sen så hade som sänkt till 149:- så såg jag att en tråg var lös i det snöret runt luvan.. aa ni fattar vilket. aa så sa jag till. så fråga hon finns det ingen mer i den stoleken så sa jag nej, för det gjorde det inte. så sa hon och men jag kan sänka till 99:- så jag köpte den för 99:- och från början kosta den 299:- sen så gick vi in på lindex. och jag hitta jätte mkt som jag ville ha. men hade inte råd.någon dag ska jag och emmle ska till linex och köpa det vi hitta.
(hade ingen bra bild)

imon vet jag inte vad jag ska göra. jag ska inte ringa någon. förutom till pappa han är i västerås och hjälper en kompis att sälja på marknad. annars ska jag inte ringa någon. så om det är något som någon vill får dom ringa till mig. men det är inte säkert att jag vill göra något ändå. jag vill kanske bara ligga och slappa imon, jag har inte gjort det på as länge!!!!!!

nu har jag inget mer att skriva.

hejdå puss & kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0