korpkuppen

hejsan svejsan!!

kom just hem från johanna. det har varit korpkuppen igår den 3 juli. ni som inte vet va det är så är det när massa olika fotbolls lag möter varann. har varit hos johanna typ hela dan. och på forsvallen och kollat när dom spelar.
så spela typ as många brännboll men jag och några till var inte med, men johanna och emme var det! men så hände det en tråkig grej... det var en som var med och vred benet på något sätt så det hoppa ur led men lite värre så han åkte till sjukhuset. så ambulansen kom. men annars har vi haft as kul!!!!

igår va jag med towe en liten stund, så skulle jag bara hem och göra lite saker. så sa mamma att pappa ville åka och bada i gräfsnes. så jag ringde och fråga om towe ville med men hon ville inte bada. sen så ringde jag johanna men ingen svara. så ringde jag vanja och hon följde med. det tog inte så lång tid för oss att doppa hos. vi sprang ut på bryggan sen så hoppa vi i vattnet och det var inte så kalt. sen så körde vi hem vanja direkt efteråt!

och imon!! då kommer det bli kul!!!!! jag emme och towe ska på bio. gissa vilken vi ska se på!.... jo vi ska se på .... eclipse. jag skriver mer om det i morgon!!

men nu är det sent och jag är trött!
godnatt sovgott!<3
puss & kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0