hejsan

hej, förlåt för att jag inte har lakt in något inlägg på ett tag nu.

i måndags var jag och emmle på liseberg och gick runt och åkte lite det var så himla mkt folk och långa köer till allt :( så vi gick och kolla på lotta på liseberg. så va va med i TV kulkul. och idag var jag i gräsnäfs och bada med hundarna.

jag har inte så mkt att skriva men jag försöker att hitta på ngt.

...... jag vill till stan och shoppa!!! det var så länge sen nu. men jag har inte pengar till det just nu.
.... jag vill vara med vanja nu!!det var årsen jag va med henne. också vill jag vara med jennie det är en barndoms kompis. vi har kontakten med varann som tur är!

imorgon fyller min bror 20 år!!!

lite länkar till bloggar!!

erik grönwall - www.erikgronwall.se
kissie - www.kissi.se
foki - www.fokis.se
E.M.D - www.emdartist.se

så lite länkar.

och så kommer det länkae till olika sidor.

google - www.google.se
spela.se - www.spela.se
king.com - www.king.com
blocket - www.blocket.se
hästnet - www.hastnet.se
tradera - www.tradera.se
svt - www.svt.se

så lite till olika sidor.

nu ska jag ner och äta
hejdå puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0