ett litet inlägg


hej hej!

förlåt far att jag inte har skrivit på bloggen på ett tag nu.
det senaste dagarna så har julia sovit hos mig och vi sov i husvagnen vi va inte uppe så länge.
dan efter det sov vanja hos mig. och vi körde fyrhjuling. upp i skogen.

bilden nedan för är gammal. den fyrhjulingen klara jag inte av, men dan jag körde hos vanja klara jag av och den var större. och vanja satt bakom mig.



idag har jag inte gjort så mkt jag har mäst latat. jag glädde på mig typ halv åtta. hahah men jag ska nog inte göra så mkt häller. och imon vet jag inte vad som händer.
men på fredag blir det kul kan man säja!!! jag och min bror ska till stan och se på pink. kommer bli as kul!!!

välkommen till min bdb  vitsm@bdb

hejdå puss & kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0