eclipse

hej allihopa!

igår var jag danniz towe johanna emme och julia o kolla på eclipce. vi fick lura med towe för hon värkligen vägra att gå på bio med johanna. vi sa till henne att hon jag och emme gick en tid och johanna och danniz en annan tid. och hon viste inte att julia skulle med. men vi alla gick samma tid igentligen. johanna danniz och julia satt längst bak utav bussen och jag towe och emme i mittan utav den så towe såg inte att vi satt i samma buss. sen när vi gick in i feman huset så kom johanna danniz och julia bakom hon och sa hej också, och sen så gick towe och johanna med varann typ hela tiden. och jag emme julia och johanna gick in till stadium för jag skulle ha en keps. men hitta ingen som synd var. och towe och danniz gick till mc donalds. sen gick vi till filmstaden. hämta ut biljetterna vänta till vi fick gå in, köpte popcorn och sånt sen gick vi in till salen sal nr 1. och filmen var grymt jävla bra asså!!!! sen när den var slut gick vi till bussen och hade as kul!!!! men det hade vi hela tiden! så kom vi hem tillslut. och jag la mig i min säng och satte på twilight! haha.



och idag har min moster vart här. jag fick 100 kr utav henne! världens bästa moster kan jag säja!!! vill sova hon hanne snart! och jag vill sova hon min farmor för isåfall skulle vi rida på islandshästar!! min farmor är väldigt pigg och glad!!

men nu ska jag springa spåret!

hejdå puss & kram<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0