sista dagen!!!

Yes!! Imon är det sista dagen i skolan!! Jag är jätte glad för det! Imon så ska jag ge julklappar till kompisar och jag får julklappar. Men Anna.. Jaa hon ska ju såklart öppna på julafton!! men det vill inte jag att hon ska göra. Asså tänk att det är jul om 4 dagar!!
---
Just nu gör jag inte så mkt.. Men jag kan berätta vad jag har gjort efter skolan.
När jag kom hem så gick jag ut med Dara och Linus. sen så gick jag ut med Lollipop. Så ringde jag Emme för att hon hade ringt mig men vi hörde inte varandra.. Men då gick vi för att hämta granris till Lollipops bur, också satte vi upp det. Sen så gick vi in till mig. Så lysnade vi på musik och prata. Sen åkte vi till Älvängen. Så när Emme och jag åkte hem så gick Emme av vis sig och jag vid mig.
Så har jag inte gort så mkt mer xd.
---
Imon så ska jag dela ut reklam. och det är lite bra för att vi går bara i skolan i två timmar! Elr våran syslöjds lärare sa det.

Inget mer att skriva!
puss & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0