lucka 7 och 8

det är is på ett berg på nr 7.

igår så kunde jag inte lägga in något för ajg hade värkligen fullt upp!!!  först när jag kom hem efter skolan så skulle jag äta lite. sen efter det så delade jag ut alekuriren och när jag äntligen var klar med det så plugga jag matte för att vi hade prov idag. ( jag får nog ett ig+ elr g- )
 och idag så pluggade jag till so provet imon -.- asså hallå... jag har 3 prov denna veckan.
måndag: inget
tisdag: engelska
onsdag: matte
torsdag: so
fredag so

japp det stämmer vi har so prov 2 dagar i rad! varför? för att vi ska ha skriftligt och muntligt och läraren sa att det kunde ta två lektioner -.-.

hejdå puss & kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0