lucka 6





lucka 6 är öppen :D


idag va det skola som vanligt -.- och imon är det prov... hurra det är ska vi fira med att döda lärare XD haha vilka e med mig??

jag vet inte va jag ska skriva så jag skriver vad jag hade på mig idag :P
myssockar från ullared
leggings från lindex
jeggings från lindex
linne från limit
kofta från stadium

snart måsta jag hitta jul klappar till 4 st :P hmm.. det blir svårt!! jag har redan hittat till emme och hon ska få.... kejowjfkew. visst är den bra?? :D

jag har hittat en mobil som jag kan köpa om typ 2 veckor :)

puss & kram<3 

                         // jessie <3
 

Kommentarer
Postat av: Emme

Haha jag är med på att döda lärare ;D <33

2010-12-06 @ 20:43:05
URL: http://emelinahernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0