lucka 14 och 15


jag fattar inte vf det den blir så liten :O  på 15 är det en fågelgrej där man lägger i mat. Jag blir så sur när det blir så!!! men jaja...
------------
Asså han i stockholm... han som sprängde sig själv-.-...  ''vi'' va va snälla som tog in han till sverige och han gör en sån här sak.. det är många som vi tar in och dom bara förstör. Vf ta in så många när de flästa förstör?  Tänk om vi skulle åka till andra länder och bara förstöra och spränga oss!? visst det kanske är ngn från sverige som har gjort ngt dumt i ett annat land men endå.. vi invanderar som iaf inte igenom att flytta dit. Te.x om vi skulle vara 500 svenska i sverige och dom är typ 800 utleningar här i sverige.. dom lixsom invaderar oss...
------------
idag så fick jag min dvd med seroudljud (stavning)

hejdå puss och kram<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi svenskar förstör minst lika mkt

2010-12-17 @ 19:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0