lucka 11

lucka 11 kommer här :)

Idag så va jag med Emme och Towe. Vi åkte till nödinge. Sen så åkte vi hem gick till towe och gjorde inte så mkt. jag köpte pepparkaks deg när vi var på ica i nödinge för att jag ska baka pepparkakor imon! så gick vi in på donken och åt!

Imon så ska jag och Emme köpa julklappar! får se va vi hittar xd. Anna har hittat ngt men vad??? jag har hittat till Emme men vad?? haha <3 men vad hittar jag och Emme??

till min Emme!!
Emme du är min bästa vän och jag älskar dig för den du e! Hoppas vi kommer vara så här bra vänner så länge som möjligt. Jag älskar våra minnen så jäkla mkt och jag saknar denna sommern så jäkla mkt! fattar du hur kul jag hade med dig denna sommaren?? När vi campa, När vi kolla på Erik Grönwall!! det va dom mäst fantastiska kvällarna någonsin!! jag önskar en sak!! Att nästa sommar blir som denna! men det kan den inte.. för det är en som saknas! men det blir nog kul endå eller den tiden som du är hemma då!<3 


älskar dig Emme!! <3

jag vill tacka Emme för att hon är en sån underbar kompis!!<3

hejdå puss & kram<3


Kommentarer
Postat av: Emmmeee

Naaww :') Jag älskar dig också !<3

Jaa nästa sommar ska bli lika bra, om inte ännu bättre ;)



Gillar inte dom bilderna.. Jag ser dum ut xD Vi får ta nya bilder snart! <333

2010-12-13 @ 15:50:03
URL: http://emelinahernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0