HJÄLP!!!!

hej!

Det första jag vill säja är.. nu är det äntligen 1 december bara 23 dagar kvar till jul!!

det andra är.. HJÄLP MIG!!!! jag kan snart köpa en ny mobil! det jag behöver hjälp med är att komma på en bra som jag ska köpa :) komentera här på bloggen om du kommer på någon bra!!
några krav på mobilen är:
* Det får inte vara en 3 mobil!! (helst en sonny ericsson, men det kan vara någon annan)
* Det ska inte vara för många som har den sortens mobil. (asså att den ser likadan ut)
* Den får kosta ca 900-1400:-

det var dom kraven. så gå in på en utav domma länkarna och kolla efet ren mobil till mig. jag behöver väekligen hjälp!!

www.netonnet.se
www.elgeganten.se
www.mediamarket.se                           
www.onoff.se    
( Det kan vara från en annan affär också)
och när du har hittat någon så glömm inte att komentera här på bloggen vart du hitta den!                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0