zickan idag :)

hejsan!!


jag kom just hem, jag har ridit zickan!! kulkul ! och sussan red på cavina.
red inte så jätte långt med endå inte kort :P

skolan:

idag i skolan su var det inte så jätte kul -.-  först hade vi so och jag är stolt!! jag arbetade jätte bra på so'n!  och så hade vi no. : jobbade inte alls lika bra.  sen mentor inte kul!! sen lunch: kal pasta och kykling. sen svenska: trök !! -.-  och sen hemkunskap: kul!! :D:D jobbade med daniel.c :)

imon : imon ska jag till ett ställe i ryk. och se om jag ska rida där också ;)<3


vet inte vad jag ska skriva mer!!

o en sak!!!.. j JAG SAKNAR TIDERNA SÅ JÄVLA MYCKET MED DIG VANJA!!!!<3<3<3

hejdå

puss & kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0