tråkigt

hejsan!!

har ganska tråkigt just nu. jag lysnar på airplanes på youtube.com just nu.  igår och i förr går va jag ju i stallet.  och det oska igår. både kul och inte kul. för jag skulle gå ut med cavina och jessica skulle rida zickan. men bara för att det oska så kunnde vi inte göra det. men vi var ändå i stallet. och vf det va kul var bara för att jag gillar oska. men va ska jag göra i dag?? hmm... ja det vet jag inte. men imon ska jag sälja GT inte så jätte kul. 
och jag vet att jag är lite tråkig nu för att jag inte lägger in något i nlägg så ofta. men jag ska försöka att ändra på det. jag fönderar på vad jag ska skriva jag kommer inte på då mkt. hmm...  haha jag kom på va min bror berätta för mig en dag.  ni vet saltkråkan.  den dära barn filmen. båtsman ( hunden) den va inte så snäll som den värkade vara.  för att den hunden skulle följa efter dom fick dom ha korv i bakfickan. och den var lite lurig också. hahahahaha.



hmm... aja ha det så jätte kul idag!!!

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0