stallet idag!

hej hej!

idag var jag och jessica ( en annan som också rider zickan) i stallet. igäntligen  så skulle hon rida zickan så frågade jag sussane ( zickans ägare) om jag kunde rida zickan idag. hon sa nej men du kan fråga jessica om ni kan dela på zickan. så så gorde jag det. så sa jessica aa jättegärna. så sa hon att hon kunde gå igämte och att jag red. så red vi lite i skogen. man får tyvär inte trava eller galoppera än med zickan. för hon har haft fång.  men det är end ganska kul.
 men nu vet jag inget mer att skriva:(

hjedå puss & kram<3

p.s hästen nedanför är zickan :)






Kommentarer
Postat av: vanja

jessie när man går in på ett ställe på din blogg o kan kolla intressen o sådant så står det att du går i luft akrobatik. du hade la slutat eftersom du inte had råd eller något.

ja ja men om du fortfarande går i det så vill jah träna med dej någon dag :D

2010-08-06 @ 12:59:27
URL: http://vanjapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0