sovit hos emme (:

hejsan!

inatt sov jag towe och danniz hos emme. lite små kul var det allt. eller hur towe?! först skulle inte jag sova hos emme men så gick vi hem till mig och hämta så att jag kunde sova hos emme. så danniz skrämde ihjäl mig. och emme berätta att annas mammas kompis adde sett ngn konstig kubbe i skogen med kavaj och gjorde konstiga saker men annas mamma sa alldrig till anna vilka konstiga saker. så jag var liv rädd. och vi gick precis nedan för skogen. så jag tänker alldrig gå spåret igen helt själv som jag har gjort... så mötte mamma oss med darah. sen så fick vi gå hem igen till emme. men då gick vi inte nedan för skogen när vi kom dit så drack vi kaffe. mums.. sen så spela vi tjuv och polis men det avsluta vi fast vi inte var klara -.- sen ngt annat spel som man skulle samla in tårtbitar. det var massa frågor då som man skulle svara på så om man fick rätt vi man en tårtbit. aa men det tog emme och dannis bort och förstörde allt... och dom kalla oss dårliga förlorare -.-  och sen gick vi upp och satte på en film. men vi kolla typ inte på den för vi kollade på när emme gräja med sin data. sen när vi skulle sova så skratta jag och towe typ hela tiden och höll på med mobilerna. vi hade as kul. jag och towe i alla fall. vi skratta åt typ ingen ting. typ son ru..landa. hahahahaha. så blev emme och danniz jävligt irriterade på oss. så till slut la jag och towe oss på det hårdea golvet så nu har jag ont i ryggen. men så somna vi inte förens 5 halv 6. och emme blev sur för att vi viska för det hördes. men vi viska så tyst så jag knapt hörde va jag själv viska. sen nu i morse vakna jag vid typ tolv. ( och jag solde inte GT ) och sen gick vi ner och åt frukost och spela '' med andra ord'' sen fick jag ont i magen och ringde mamma så hon fick hämta mig. så nu sitter jag här och inte gör så jätte mkt. kanske ska va med emme sen igen. towe skulle va med fellan och nu vem det mer va och danniz skulle va med sin kille.

puss & kram<3


Kommentarer
Postat av: Emme

Det va Towe som inte ville spela mer på den andra spelet .. Men allt är ju mitt och danniz fel såklart .. :o :s

2010-08-07 @ 18:10:45
Postat av: vanja

var detbär med gubben sannt eller va det bara påhittat??

fatta nt...

2010-08-08 @ 09:28:27
Postat av: Emme

Det va ju Towe som inte ville spela mer , men allt va väll mitt och danniz fel såklart .. ?

2010-08-09 @ 00:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0