skara sommarland

hejsan!!<3

idag va jag emme vanja anna mamma och pappa på skara sommarland!!
 det var kulkul!!

vi åkte..

gruvbanan, tranan, kaffekopparna ( vet inte om dom heter så på skara ) vikingarna, skepp o hoj, det var typ det, sen när vi bada så '' åkte'' vi.. linbanan, något med en madrass, något med gummi båt, och dom med dom svarta runda ringarna, och våg poolen. sen så bada vi lte vanligt också!! :D
( just det såva det en som åkte fritt fall och bröt av sina aramr.. haha nä bara skoja<3 )

( vi ville köra go kart, men det var för lång kö.. vi skulle vå vänta i 45 minuter -.- )

haha och tranan fasna en gång... men då åkte inte vi :(

när vi kom dit ( vi kom dit med buss med en del av pappas jobb, vi åkte gratis) så regna det men den blev det bra väder :D

och när vi skulle hem så satt det en kille framför oss.. så försökte vi prata med han men han hörde ''inte'' men anna märkte att han hörde.. och vi sa as mycket.. vi sa : anna du kan lägga dig i hans knä! och då börja han skratta sa anna. hon såg men man hörde inget!!

till slut sa jag: sån mobil har min farmor!!  och du börja han skratta!! :D och jag såg det.
så fråga jag vad han hette och han hette pontus! fint namn ! så fråga jag om han hade det trevligt på skara så sa han ja ;) haha vi hade ganska kul på bussen endå om man tänker efter!!

vi fick gratis godis också!! man skulle duka i frigolit så jag emme och vanja gjorde det och jag hitta ganska mycket godis och vanja två saker och emme inget.. men så fick emme två saker endå :)
och man fick va max 13. haha och anna ville inte va med! också hade vi fått några kort så vi fick gratis bulle och festis :D
( och för er som vill veta, så fick vi vip band att komma in med!!)och annas gick i sönder. så vi tejpa det men det gick av utan att någon märkte det. så anna hade inget band sen.. inte för dom var till så stor nytta

nu vet jag inte vad jag ska skriva mer!!

puss & kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0